Sådär ja!

Nu är hemmet som vanligt igen. Ljusen är tända, det luktar matos, färska blommor står på plats och kylskåpet är fullt med godsaker. Varit och tränat idag, blev nästan en timme kondition på crossen mest och sen mage, rumpa och rygg. Sen handlade jag hem lite maaat. Imorse hade jag ingenting hemma. Drack en kopp kaffe men var mega hungrig, hittade då en konservburk med makrill och lite knäckebröd, hur gott som helst. :) Det är typ storm här i Groningen. Regnar och blåter SJUKT mkt. Alla vägar är fyllda med trädkvistar som ramlat ner i vinden... Hoppas det blir bättre imorgon, då ska jag och E ha en mysdag på stan, jag har ju saknat min fina vän.

Hoppas ni har en bra fredag.

Min välfyllda kyl och mina fina liljor.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0