Puh!

Usch det var inte skoj och träna idag, hade ingen motivation alls, men det blev ändån en timme så jag är nöjd. Ska börja förbreda för middagen snart, ska bara duscha först. Tänkte göra kycklingfiléer och potatisgratäng och så tänkte jag göra 2 olika såser och en stor sallad, hoppas inte svärpäronen har käkat on the road. ;)

Önskar mina päron också kunde komma hit, fast jag ser ju dom nästa helg ;)

Vilken kändis har er drömkropp förresten? Jag gillar Scarletts så sjukt mkt, healthy, naturlig och sexig;

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

Jessica Alba har min , lätt :)

2009-10-30 @ 09:41:36
Postat av: Fieke

Hey! mine is Adriana Lima.. perfection!



XOXO

2009-10-30 @ 10:38:21
Postat av: Anja

Me like her!! ;)

2009-11-02 @ 23:54:53
URL: http://Anjakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0