One two three

Heej.

Ska försöka få liv i min lilla sis idag sen ska vi på stan, kanske ska ta en promenad innan det. Jag är helt yr av shopping lycka. Lyckades hitta skitsnygga jeans + bälte igår när jag och A var ute och lullade på stan och så fick jag en parfym som luktar mega gott också (dsquared). Hämtade även ut ett paket från Nelly.com men finfin bikini (till thailand), en mössa och en fin tunikaklänning. :)

På kvällen kom Issa och Carro hit och kollade Hollywoodfruar och Roast på Berns. Sämsta Roasten på länge, förutom David Batra som jag och Carro älskar. :)

Nej om man skulle upp och hoppa. Ska hämta mina jeans imorgon för jag fick lägga upp dom lite, men imorgon är dom miiiina!


tror det var dessa, iallafall någonting mkt likt.
ha en bra dag.

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0