MysTisdag

Idag träffade jag Caroline, Emma och Issa på stan och fikade och snackade lite skit och kollade lite affärer. Igår sov jag hos Issa, vi lagade mat, gick ut och powerwalkade i en timme med hennes mamma och sen mös vi till sista avsnittet av hollywoodfruar, roast och csi. :) Igår lunchade och fikade jag med min farmor och faster, mkt mysigt faktiskt. Jag njuter så mycket av mina sista dagar här hemma, i övermorgon bär det av till Holland igen och då kommer jag vara borta mega länge utan min familj och vänner... Usch jag ska försöka att inte tänka på det. Jag ska tänka på min Thailand resa istället.! :)

Käkade sushi idag igen, jag är ett sushifreak.


Ikväll ska jag kolla desperata hemmafruar hos Issa och sen sova hos min kusin tror jag. Som sagt, det handlar om att utnyttja timmarna man har kvar.

Hoppas ni mår bra mina finingar. Lilla Elena är tillbaka i Groningen och bara så du vet babe, så blir det träning ala varje dag när jag kommer hem. Kommer också kännas tomt utan Ida.. Och Fieke, dina skor är på väg! :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey! Nice to know you have a great time there! Looking fwd to try on my new shoes! O now I have Paolo Nutini in my head... Am going to Adam today! Weather is great! XOXO

2009-10-14 @ 09:40:27
Postat av: Fieke

O... Adam is short for Amsterdam btw! Not that I am going to my 2nd boyfriend or something! :)

2009-10-14 @ 09:41:29
Postat av: Lill Ida

söt du e, mycket sköönt att vara hemma:)..men som sagt har du ju Thailand att se frammemot:)! ses i framtiden, tusen pussar!

2009-10-14 @ 11:00:57
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0