Match dag.

Morgonen gick hur fort som helst. Jag och A käkade en stor frukost sen lämnade jag av honom på arenan och drog vidare hem till Elena där det bjöds på Julmust (man kan tillägga att hon är minst sagt kåt på allt som har med julen och göra) haha. Sen blev det match, en rätt långtråkig match som slutade 0 - 0. Nu sitter jag och A i soffan och kollar (självklart) på matchen en gång till. A menar på att han måste se den igen och analysera eller något liknande... Killar....
Imorgon ska jag iallafall träna. Börjar känna av att jag inte är hemma längre, inte lika mkt liv runtomkring. Känns lite tomt utan min familj som stökar och snackar och mina vänner som ringer stup i kvarten och vill hitta på en massa. Men jag vänjer mig snabbt. :)


Del två av den underbara tjejen som härmar KLOCKRENT. "Nu är jag en apelsin" Hahaha.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

HAHAHAHHAHAHA så klockren. ;D

2009-10-18 @ 22:43:33
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

hahahaha Apelsin!! vart fick hon den ifrån:D

2009-10-20 @ 15:49:00
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0