I'M IN MIAMI BITCH

Tränat idag med, så skönt! En timmes kondis (svettades som aldrig förr) och massa styrka för mina ben, jag kommer inte kunna gå imorgon, varför kör jag alltid innerlårsmaskinen när jag vet att jag inte kan gå dagen efter? Fast jag gjorde bara 20 övningar så jag borde klara det, fast det är en muskel man aldrig använder! Aja, nog om det. Det är varmt i Groningen idag, 15grader. Imorgon kommer A:s päron hit så resten av dagen går åt till att städa. Är hemma själv (A har match far far away) så jag kan ha hög musik utan att höra någon gnälla! NICE. Har lite ångest över att jag måste städa båda badrummen och damma och dammsuga övervåningen, buhähä! Som belöning har jag dock köpt Cosmopolitan som jag kan krypa upp med i soffan sen!

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

niiiice! du är duktig du :) själv har jag pluggat idag o nu väntar jag på min man (härmat lelles uttryck) som ska köpa med sig negerbollsingredienser! mmmm bakmys! inte så värst mkt bak över det kanske men lite :P sen ska jag bara över till myran o gossa lite. ses nästa vecka?? PUSS

2009-10-28 @ 17:05:17
Postat av: sofie

carro: åh myspys!! :) ja vi ses snart, jag längtar en massa massa :) PUSS

2009-10-28 @ 18:08:53
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

okej, jag läste heeelt fel, eller fatta fel, som vanligt. jag tänker inte säga vad för då retas ni bara med mig!!!!!

2009-10-29 @ 09:48:31
Postat av: sofie

alex: jo sääääg!!!

2009-10-29 @ 11:20:10
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0