Världens bästa Lördag!

Om Lördagen börjar med att man lyckas roffa åt sig en Jimmy Choo väska i  webbshopen så tycker jag att det är en väldigt bra start på dagen! Den är så fin!



Nu ska jag iväg och träna med sis på Friskis och Svettis, jag kommer nog mest känna mig som en svettis! :) Och sen ska jag hämta Emmas hund på vägen hem och sen ska vi gå ut och gå! Sen ikväll, ikväll vettni, då blir det girls night out för hela slanten och Lady Gagas nya låt kommer spelas mååånga gånger :) Jag längtar!

Ha en bra helg!!!!
Köpte ni något på Jimmy Choo kollektionen?
XOXO

Kommentarer
Postat av: I

Köpte 5 par skor och den svarta skinnklänningen... såååå snyggt

2009-11-14 @ 16:00:49
Postat av: sofie

Oh my god!!! Nu blev jag avis!!!!!

2009-11-14 @ 17:13:41
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

åååå den va fiiiiin gosse. jag köpte det breda strassarmbandet hoppas det är nice!! miss uu boo

2009-11-14 @ 17:26:07
Postat av: Mathilda

JIPPI!!!! vilken lycka & så fin den är! Jag har också funnit lyckan på nätet;) Den andra stora skinnväskan och tre klädesplagg;) I'm so happy! Hoppas bara studiebidraget kommer innan fakturan ska vara betald, haha! Inte så bra på dethär med studentlivet ännu! Ses snaaart! TJOHO! PussPuss

2009-11-14 @ 18:21:54
Postat av: sofie

alex: åh ja det var så fint!!!! vi ses snart gosse. <3



mathilda: åh vilken andra skinnväska?`med nitar??? jag gillade den med nitar också! åh du får kanske leva på nudlar men visst är det värt det? ;) hihihi, ses snart, skynda hit, jag är hungriiig! ;)

puss

2009-11-14 @ 18:36:48
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Lill Ida

Förjävla fin;) bra jobbat där!

2009-11-18 @ 17:45:08
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0