Tjejkväll

Igår hade vi tjejkväll som började med vin och mat tillsammans och sen skulle vi gå iväg på en överraskning! Överraskningen var att vi fick en hel affär för oss själva att shoppa i med lite rabatt sen fanns där make up artist som sminkade en om man ville och där fanns också en fotograf som tog fina foton på mig och mina girls, ska försöka få tag i dom så ni kan se! Sen efter det så fick vi och drack lite bubbel sen blev den hem i sängen. Har haft så ont i mina armar inatt, har varit tvungen att ligga och sova på rygg, jädrans sprutor!



Köpte den tunikan jag köpte förra veckan fast i offwhite istället för grå och så hittade jag en liten söt jacka.
Fick även en goodiebag :)
Imorgon ska vi åka hemmåt så jag tänkte ha en "fixar" dag här hemma.

Ses snart!
XOXO


Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Nä fyyy nu blev jag avundsjuk;)

2009-11-11 @ 17:52:49
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0