Saffran i provrörsglas?

Heey

Efter en hård och effektiv träning idag (så jag kan käka lussekatter med gott samvete) så sprang jag in på Jumbo och handlade grejer till att baka både lussekatter och hallongrottor, just nu är det lussekatterna som är i sikte, degen ligger på jäsning. Iallafall, jag letade som en galning efter saffran och hittade den tillslut, i små provrörsglas?? Dom är allt konstiga här i Holland...



Folk kommer ju undra om jag ska göra en dödlig sats av deg!!! Haha. Håll nu tummarna att de små katterna blir goda! :)
 

P.S Varför finns det inte en mute-knapp på ens pojkvän? Det hade jag behövt ibland!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anja

Mute-knapp? Haha, när han ser fotboll och skriker eller? Haha.. Håller med dig om att det inte hade varit helt fel med en mute-knapp ibland. ;)

Ser ut som farlig saffran det där.. Ska du ha kesella i smeten eller något så de blir saftiga och mjuka? Verkar vara den ständiga nöten att knäcka vad gäller lussebullsbak för alla... HUR blir de saftiga och inte torra?

2009-11-27 @ 18:07:33
URL: http://anjakarolina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0