Nu börjas det

Heey!

Idag är dagen då min träningsperiod börjar på allvar igen. Mitt mål är att motionera varje dag och inte äta godis eller socker samt försöka dra ner på kolhydraterna. Nu jävlar är det Thailand om en månad!!! Känns skönt när man har ett mål! Emelie åkte hem imorse, hon tog tåget 06:04 och jag skjutsade henne till stationen. Har varit så himla skoj och haft henne här!!! Och emelie, skicka alla bilder till mig eller lägg upp på face tack!


Har precis tagit en lång dusch och smort in hela kroppen i BUS, är sjukt blek! 
Nu ska jag försöka mig på att laga en god thaigryta med bastamiris!

This is me right now.

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

du är duktig du goosse!! glöm inte att äta mkt ägg och kött efter du tränat, kroppen behöver protein så får du finfina muskler!! nu är det bara en månad kvar tills ni åker. kuul :) jag åker om 2 o ½ månad typ. längtar sjukt mkt!! miss u puss

2009-11-23 @ 21:50:48
Postat av: sofie

alex: ja jag hoppas jag håller min duktighet nu tills vi drar, vill ju kunna visa mig i bikini! ;) A har köpt en videokamera också, haha ångest! ni drar ju också snart, när mitt roliga är slut så kommer ni har allt roligt kvar ju!!! fast vi planerar dock en las vegas resa till sommaren ;) då ska jag lätt till los angeles och leta the hills - stjärnor ;) miss u baby, så jävla sur att vi inte hann ses...... det gör ONT i mig!!!! puss

2009-11-23 @ 22:17:05
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0