JAG ÄR HAPPY

På bion så känner jag vibrationen i min ficka, ser att det är Em som ringer. Skickar mess till henne att jag inte kan svara och då får jag tillbaka "Jag får ledigt, jag kan komma". Wiii, jag är så glad för det. Så nu har jag altså bara massa skoj framför mig. Tjejmiddag på Tisdag, hem till älskade HBG på Torsdag, sen vara hemma i en hel underbar vecka för att sen köra en roadtrip med min älskade sis tillbaka till Holland igen och sen ha sällskap av henne över helgen! Åh helt underbart, jag är väldans lycklig!


Filmen "This is it" vad väldigt sevärd. MJ var verkligen en av tidernas största och bästa artist. Jag fick rysningar nonstop! Men jag tycker ändån att han var en väldigt annorlunda människa och jag kan inte hjälpa det men pedofilryktena dyker ändån upp i mitt huvud när jag ser honom, tyvärr. True or not! We will never know.

Perfect could not keep this thing alive.
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0