Imorgon ska vi få 2 sprutor....

Tjena!

Idag har vi varit på stan och lunchat med E & F sen har vi gått lite i affärer och kollat. Vi funderar på att köpa en liten videokamera till Thailand, det är faktiskt sjukt kul och ha videos! Och imorgonbitti ska vi vaccinera oss... Vi måste ta 2 sprutor och sen om 4 veckor måste vi ta två till! Ni som känner mig vet att jag hatar sprutor och för det mesta så svimmar jag av! A bara retar mig för tillfället men jag tror inte att han kommer tycka att det är så skoj imorgon om jag nu svimmar (peppar peppar ta i trä).


This is me today:

XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

så jävla äckligt snygg så jag döööööööör! ;) weehoooo!!! (som chris o carro sagt)

2009-11-10 @ 14:56:21
Postat av: sofie

åh carrsan åh carrsan! "i knoooow" som monica hade sagt, hahah not! saknar dig min purpelura!

2009-11-10 @ 15:11:59
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0