Här sitter jag

Här sitter jag och käkar yoghurt med hallon & kiwi samt ett kokt ägg och laddar inför träning. Borde dra ner på stan och köpa julklappar men får se om det blir i eftermiddag eller om det blir imorgon. Shit då är det måndag idag igen och dagarna flyger förbi. Om lite mer än en vecka så ska jag och A ta vår sista spruta inför Thailando och sen är det 2 veckor kvar till avgång! Helt sjukt. Vi ska även boka vår sommarresa med Jenna och JP i dagarna, den kommer bli helt fantastisk underbar, kan inte beskriva i ord! Det är väl nu man ska passa på och resa en massa innan man blir stor? Jag menar A fyller 25 i april! Jag är dock fortfarande ung som en nyponros ;)


Later.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Lill Ida

Hahaha ja petter & A e gubbar snart;/...blir så avvis på er som drar till värmen:)!.För oss går det frammåt, vi kommer tillbaka i början av Januari, så vi ses "snart". fan saknar er alla! Puss Idaho

2009-11-30 @ 13:02:19
URL: http://idaceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0