Ett avslappnande bad



Åh vad är bättre än ett varmt bad och tända ljus när man är trött och frusen? Kom precis upp från ett och känner mig sömning och avslappnad. Har packat det mesta av grejerna som jag ska ha med hem, vi åker imorgon direkt efter Andys träning. Förhoppningsvis så missar vi köerna på vägarna... Håll tummarna för det!

Ikväll är det någon slags Halloween här i Holland och ungarna i kvarteret knackar på och sjunger och vill ha godis, så jag ska förbreda det också! Inte kan man stå där tomhänt när småbarn sjunger för en! ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: angelica

Hejsan!

jag undrar om du vill fixa min blogg åt mig? typ göra en headen till mig :) kram Angelica

2009-11-11 @ 20:33:36
Postat av: Anonym

Förutom ljusen och storleken, tog jag ett liknande bad!

2009-11-11 @ 22:53:33
URL: http://detvarjujavlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0