Aj aj och åter AJ

Spruträdda Sofie har idag överlevt 3 olika sprutor... En för Hepatit A, en för Hepatit B och en stelkrampspruta (!). Den arm där de tog stelkrampen är mer eller mindre in pain. Jag klarade av att inte svimma, blev dock likblek i huvudet och A samt sjuksköterskan skrattade lite glatt åt mitt håll, det är inte roligt! Usch vad jag inte tycker om sprutor.! Men jag är stolt över att jag klarade mig. Nu väntar bara en spruta till om 4 veckor och sen ytterligare en i sommar sen borde jag kunna resa de närmsta 25 åren utan att bli stucken av stålnålar in i armen!

Ikväll ska jag iväg med tjejerna på middag i stan. Ska bli trevligt! Sen imorgon måste jag storstäda hela huset så här är fint tills min sis kommer och hälsar på, kan inte presentera ett skitigt ostädat hus inte!


XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

var är den fjärde, svinus sprutan???

2009-11-11 @ 09:10:51
Postat av: sofie

nej det är hepatit B igen! POSSS

2009-11-11 @ 11:55:59
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0