Underbart väder

Hej hopp!

Läget idag? Här är allt fint. Ska iväg och träna vid ett-tiden och tänkte sätta mig på altanen och lapa lite sol tills dess. Är det fint i Helsingborg eller? Jag vill komma hem till fint väder ju!  Har stött på lite problem också, ska inte köra hem så antingen får jag ta ett flyg (får minimera mina kläder och skor) och om det inte går så får jag snålåka på Petter och Ida som ska köra! Får se vad jag gör. Kan inte bestämma någonting förrens efter matchen på Söndag för blir det en oavgjord match så blir det tyvärr en tredje match på Tisdagen, TRUBBEL (som carro hade sagt). Jag vill ju hem för både Lelle och Carrsan har semester nästa vecka och vi har planerat trippar till Malmö och utgångar! Hmmm... I will fix...


Ut på äventyyyyyyyyyyyyyr! ;) Hoppas på att Lillan också ska med ;)

XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

ja jag meeeeeed! känner mig utanför... eeeeelaaakt! (som lelle skulle sagt) !! love u

2009-05-29 @ 19:34:40
Postat av: sofie

avar alex; du är aldrig utanför Liiiiilllaaaaaaaaaaaaaaan! ;) love u

2009-05-29 @ 23:12:10
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

nice grepp soppan.......

2009-05-30 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0