Underbar dag

Haft en underbar tjejdag i Amsterdam! Så sjukt skönt att gå bara tjejer! På älskade Zara hittades en finfin gammelrosa tunika/klänning/långt linne med siden på framsidan och vanligt tyg på baksidan och så en fin skogsgrön t-shirt i underbart material. Bäst av allt var att jag äntligen hittade ett par fina exklusiva solglasögon som jag ömt ska ta hand om från Karen Millen. Jag har bara massa H&M solisar som ofta går sönder så fort man tittar på dom! ;)

Shopping;


Tack Elena, Ida och Josefin för en mysig dag!
XOXO

Kommentarer
Postat av: carrsan

goossigt! va fina saker! :) nu måste jag rusa.. hanna kååsing ska hämta mig om 5! puss :D

2009-05-06 @ 09:34:22
Postat av: Sofie

tack min fina bästis :) ses snart! <3

2009-05-06 @ 11:46:40
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0