The battery is dead

Hmm det blev utgång i Fredags med min kära kusin, kommer inte ihåg så jätte mkt, man kan kalla mig för.... hmmm .... mega fyllot! ;) Har foton på min kamera men batteriet är slut. Ni får hålla er tills jag kommer hem till Holle igen. Drar ikväll. Ska kanske ut med andys båt idag och gossa och sen ska vi hämta upp Mackan i Malmö för att sedan börja vår 8h resa hem igen, ångest. Nu ska jag käka lite frukost. Kunde knappt äta något alls igår, haha. Var på 25års fest då och drack vatten hela kvällen, det säger det mesta om hur jag mådde. Riktigt illa faktiskt.

Läxa jag lärt mig;
- Blanda aldrig rött vin, vitt vin, öl, 5 glas mousserande vin och tranbärs drinkar


Jag och min sis är ändån bäst. <3


XOXO

Kommentarer
Postat av: alex

gooosse! vi får ses nästa vecka istället. när du kommer hem på heltid ;) love u pusss!

2009-05-24 @ 14:46:55
Postat av: Sis

Den bilden är ju inte ny daaau!

Jag bara -fan va långt mitt hår ser ut att vara! hahaha

LOVE YOU

2009-05-24 @ 16:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0