Sällskap i duschen?

Ja, inte så härligt som ni tror ;)

Köpte med hem hårinpackning och stod och duschade när jag upptäckte att jag hade sällskap, sällskap i form av en äcklig långbent brunaktig snuskig spindel! Jag sprang ut ur duschen och tog toapapper men kort som jag är så nådde jag inte upp för att döda den! Skitsamma tänkte jag och fortsatte duscha, han kan ju inte döda mig? När jag sneglar mot honom lite senare in i duschen så börjar han stretcha sina ben (möjligtvis yoga) och jag attackerade honom med det som stod närmast, min spray-deo... Men killen verkade gilla det, vem vet, han kanske inte luktade så gott? Nu har jag sprungit ut därifrån, ifrån den odödliga spindeln och gett A uppdag "mission impossible" att döda den jävlen!

Bild bevis (ni kanske inte ser den, men han är där)


Nej nu ska jag kolla lite GG! ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: carro

du är ju ändå stöööörd i huvet som duschar vidare med en spider i duschen! :P

2009-05-20 @ 21:17:12
Postat av: sofie

svar carro: haha jag glömmer aldrig din i källaren som hade HORN!

2009-05-20 @ 21:45:26
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: carro

troo mig, det glömmer inte jag heller!! :(

2009-05-21 @ 09:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0