Ready for Amsterdam

Sitter här helt redo att dra iväg på en liten Amsterdam tripp, skönt och komma iväg lite ibland och se lite annat. Amsterdam är en fantastisk stad med massor av mysiga gator och rolig shopping. Ska dock försöka att inte shoppa så mycket. Titta men inte röra? Fast hur kul är det? Fick igår höra glada nyheter som gjorde mig på mycket bättre humör än vad jag var på igårkväll, är så glad för min väns skull så att jag nästan får tårar i ögonen.





How can people be so heartless
How can people be so cruel
Easy to be hard
Easy to be cold

How can people be so heartless
You know I'm hung up on you
Easy to give in
Easy to help out



Ha en bra dag, det ska jag fan ha!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0