On the road again!



Jahapp, då drar vi om ett litet tag. A ska bara komma hem från samlingen och så ska han tanka på vägen. Ikväll är vi hemma i mitt älskade HBG. Hoppas jag hinner träffa de flesta. Ska lätt gossa med Carro iallafall, det är redan spikat ;) Sen vill jag gossa med resten av gossegänget (ni vet vilka ni är gossisar). Och så vill jag träffa min kusin och så vill jag hinna kramas massor med mina underbara föräldrar... Hmm hoppas jag hinner allt. Men vi åker tillbaka på Söndag till Holland sen kommer jag hem om en dryg vecka! Ni vet, fotbollen ska ju vara så himla komplicerad dessa dagar! Fast jag gråter inte, jag får ju spendera mer tid med mina darlings här i Groningen, jag kommer sakna dom under sommaren. Usch man saknar alltid någon.

Fick ett mejl på face innan om jobb i Båstad, attans att man redan har jobb, annars hade det varit peeeerfa!
Ses snart babes. Hoppas mina girls här hemma får en mysig helg också!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0