Helt underbart!

Åh vad jag älskar känslan efter man har tränat! Blev bara motion i en dryg timme idag, 8km och 500kalorier, check! Jag måste klara en mil nästa gång, det får vara mitt mål! Har kommit fram till att jag inte ska käka bröd mera heller utan bara knäckebröd, det är ju hur gott som helst och nyttigare. Har precis käkat två knäckisar och käkat två bananer. Hoppas jag blir hungrig till middagen. Andy kunde inte välja mellan fläskfiléwok och ris eller potatis i ugn och kotletter så valet är upp till mig. Men jag tror det blir wok och ris, det är så gott!

Jahapp har inte så mkt mer intressant och berätta! Haha, hoppas ni har en bra måndag.
STRIKE A POSE

XOXO

Kommentarer
Postat av: Jonas

fan du är riktig snygg,lite fler softa och fina bilder?

gärna bikini eller liknande...

2009-05-19 @ 15:41:16
Postat av: diddi

VAD E DET FÖR LÄPPSTIFT DU HAR? perfekt nyans, vill ha sånt!!! letar överallt

2009-05-20 @ 01:30:38
URL: http://dmathisen.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Vad fin du är Sofie, galet neutral men ändå så vacker. :) Kram Helena.

2009-05-20 @ 12:33:39
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0