Helt slut..

Usch jag är helt slut idag med. Tack vara det fruktansvärda ovädret inatt. Drog iväg och tränade men luften på gymmet var närmast obefintlig och man började knippa efter andan efter ca 3 minuter där inne, hemskt. Så vi kastade in handdukarna och gick och handlade lite gott på Jumbo sen körde jag hem. Sitter här nu efter två knäckebröd och massa surfande och känner mig tröttare än någonsin. ILLA!


Jag = Trött...

Ska laga kyckling-gryta idag tror jag. Gottis. Imorgon blir det lax.
Men hallå, jag längtar hem, detta känns utdraget att hänga i Groningen.
Nu fick man en smak på att vara hemma och nu längtar man ännu mer.
XOXO

Kommentarer
Postat av: DD

Hej. Tack för en kul blogg. Kan du inte bjuda på nåt bra recept? Typ på den där kycklinggrytan. Jag behöver inspiration!

Kram.

2009-05-26 @ 17:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0