Vilken underbar hemvisit <3

Har haft ett par mysiga och roliga dagar, här kommer lite bilder;










Hade jätte skoj i Lördags. Började dock med att vi inte kom in på Cardinal för vakten trodde att vi hade rökt hash! Hahaha! Vi vek oss rätt jävla mycket av skratt och drack drinkar på Dahlberg och sen vidare till Bakom där vi dansade så fult det bara går, fy fan vad kul det är. Alla runtomkring tror ju att man är heeelt knäpp i bollen, men det blir så mycket roligare! ;) Sen vinglade vi hem och hade ångest över att vi var tvugna att ställa fram klockan en timme... Usch usch usch. Hade släktmiddag i fredags, mega mys. Sen släktkalas igår här hemma, min älskade sis kom hem!!! Åh vad jag har saknat henne! Nu ska jag hoppa in i duschen, ska ner och luncha med Carro my love. :)

Saknar E som är back in Holland. <3
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej



gud vad kul du verkar haft det i helgen! Håller med om att det är sjukt kul att dansa o bara fula sig, haha!!! Undrar vilken resturang det är på 2a bilden? Samt om du kan lägga upp lite mer bilder i bloggen, såå mkt roligare o läsa då =)



Kram på dig!!!

2009-03-30 @ 21:02:37
Postat av: alex

snyggast på dansgolvet om du frågar mig.. tsss :) haha sjukt kul

2009-03-30 @ 21:31:44
Postat av: sofie

svar: vi var på restaurang Bonasera bonasera på drottninggatan!

2009-04-01 @ 18:55:21
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0