Underbara sol

Vaknade av att solen sken, gud vad mysigt. Gick ut och gick en 40minutare sen gjorde jag situps och rumpövningar här hemma på golvet ;) Har ingen bil idag så gymmet får vänta. Har städat hall, kök och vardagsrum och är heeelt slut. Ska unna mig lite The Hills nu och sen klockan 18:00 ska jag, andy, elena, fredda, mackan och niklas (dansken) ut och äta grekisk mat, jag och E ska länsa stället på tzatsiki (hur man nu stavar det). :)

lauren-conrad-dg-satchel.png image by Obsessed-Hoopla
Lista:
Fyra tv-program jag brukar se: The Hills, Gossip Girl, Lipstick Jungle och Dirty Sexy Money
Fyra saker jag gjorde i går: Tränade, lagade mat, duschade, mös med min man :)
Fyra saker jag längtar till:  Tills vi får massa roliga gäster i April (Jenna, JP, Andys familj och min familj), tills shoppingdagen i London med E och F, tills Sommaren och tills en semester utomlands.
Fyra som står på min önskelista: En tjejsemester med mina darlings, en kärlekssemester med min man, sol varje dag i sommar och gå ner en massa kilon! ;)
Fyra saker jag avskyr: Otrohet, Falskhet, Lögner och russin
Fyra saker jag tycker om att göra: Dansa, skratta, shoppa och mysa
Fyra saker jag åt i går: Flingor, Kycklingsallad, Äggmackor och lite lite chips... ;P

Denna bilden tog jag när jag var ute och gick, fina husbåtar vi har här i Holland va, ser såå mysigt ut;

NIce huh?

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0