SUNSHINE!

Altså vilket underbart väder det är idag, jag dör! Satt verkligen ute och käkade frulle och solade imorse! Nu kommer de.. Nu kommer de ljusa tiderna vettni, och ingen är gladare än jag! Ska iväg och träna med E snart och så ska vi försöka övertala våra män att bjuda ut oss på middag imorgon, på den goda grekiska restaurangen! Jag håller på och tvättar för fullt här hemma. Tvättkorgarna är överfyllda, men tack vare solen är jag lika glad för det :)

Hoppas ni har fint väder hemma i sverige också!

XOXO

Kommentarer
Postat av: steffi

hej vännen. hoppas allt är bra. din nya design är mega fin. Undrar om du hade velat göra en ny design till mig om du har tid? vi hörs! puss och kram steffi

2009-03-17 @ 19:14:42
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej gumman :) hmm vi har det varmt. Seriöst alltså! eller ja för att vara spanien är det ju kanske inte jätte varmt. Men i svenska kalla ögon är det. Ohyess! I skugan kanske et är en 19-20 grader. o står man ute i solen gasar de på som fan o man kan lätt ha skjorts på sig. Lite svensk sommar är det typ :) Hur är de i gröningen(jooooooningen) :P då? :P Pusspuss

2009-03-17 @ 22:15:20
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0