Jag är lat idag

Mysig morgon. Vaknade av att A uttryckte sin avundsjuka över att jag fick ligga kvar i sängen och inte han imorse. Hihi. Sen vaknade jag lite över tio, gick ner och gjorde frukost och hämtade datan, och käkade frulle i sängen och såg på en mysig film. Ibland får man väl lata sig lite? Ska dock gå upp nu och fixa och dona lite i huset. Här kan man inte ligga i all evighet. :)

Här är så tyst i huset utan min fantastiska trio.... saknar er redan.....

we are the fantastic four ;)

I helgen har jag och E bestämt oss för att åka på borta match, roadtrip ;) etta inte köra E!!!!! 

Ska träna lite senare ikväll när A behagar att komma hem. ;) work it...

XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0