IT'S FRIDAY, I'M INLOVE

Hey snyggingar!



Mötte upp kära E vid tolvtiden på gymmet och körde en timme där. Känns så skönt! Är helt beroende av träning nu. Har lite ångest att jag inte kan gymma hemma då det är ceeepedyrt. Får gå ut och gå istället, hoppas det är ok väder, här är det typ början till vår! I loooove that! Igår kom E på en mega bra idé. Innan matchen ska vi gå och se "Confessions of a Shopaholic" och jag kan knappt vänta, hoppas den är bra! Efter bio blir det match och faaan nu måste vi verkligen vinna!

Käkade precis sushi och en god japansk sallad till, mumma!
XOXO

Kommentarer
Postat av: anna

var filmen bra??

2009-03-15 @ 09:02:36
Postat av: sofie

svar: nje den var tyvärr inte som jag förväntade mig men helt okej....

2009-03-15 @ 12:58:48
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: anonym

Lever du??? uppdatera då!! =) =)

2009-03-15 @ 17:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0