It's a new day

Vaknade av solen idag, mysigt. Har dock inte sovit så jätte bra då min man har sjuka drömmar och står och gastar om kycklingar och parningsprocesser mitt i natten, han är inte normal! Hahahaha! Jag har nog aldrig vaknat så snabbt och börjat asgarva, det roliga är att efter ett tag fattar han själv att han snackar i sömnen och försöker snacka bort det! Jag dör så rolig han är ibland! Ska iväg och träna med E vid tresnåret. Hennes man skulle iväg på nåt grejs så we are waiting, roligare och träna två!

This was my morning

Min frulle var mega god. Kellogs Special K med banan och hallon och mjölk, samt två små mackor med kycklingskivor, gurka och aromat och ett glas Vitamin C. Mumma!!!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0