I LOVE TO TAKE CARE OF MYSELF

God eftermiddag kära läsare!

Var på gymmet och körde innan. 30 min på crossen, 20 min på löpbandet och sen mage, rumpa, rygg på det... 100 situps orkade jag också med, men kommer nog ha ont i magen imorgon, men skönt är det! Imorgon är det match så jag tror vår lilla tjejtrio ska samlas och kolla matchen, kaaaanske ska träna också men problemet är att det alltid är så himla mycket folk på gymmet på Söndagar, antar att alla har ångest då med tanke på vad de har proppat i sig under helgen ;)

Har tagit en lååång dusch och skrubbat hela kroppen och smort in mig i body butter samt kletat in lite BUS i fejjan, nu ska jag måla mina naglar och tånaglar, det är så mysigt och pyssla om sig själv ibland, man mår mycket bättre.


Har glömt och visa mitt fina smycke-"träd" som jag fick i födelsedagspresent av min familj, i love it! Samt en bild på vad jag har på mig idag, inget märkvärdigt, tröja från Gina och jeans från River Island (England).

Måla naglarna var det ja!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0