Bloggtorka

Heeey

Vet inte vad jag ska skriva om idag, har lite torka. Har varit och tränat idag med söta E. Imorgon ska vi alla svenskar ut och äta grekisk mat. Jag ska ringa och boka imorgon till oss, hoppas det finns bord, men det borde det finnas :) Och ni vet greker? Dom bjuder på en shot innan maten :) Har kollat massa tv med min man och nu visas Gordon Ramsy, altså har han PMS? Om ni tänker på det så kan han ALDRIG stå still! Eller så kanske han knarkar, vem vet?


Snart fyller lilla Emma år, det ska firas när jag kommer hem må ni tro! ♥

XOXO

Kommentarer
Postat av: Sandra

ADHD skulle jag gissat på =)

2009-03-18 @ 11:36:34
URL: http://munkakvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0