Tjenis bloggen


Idag drog vi till Malmö och shoppade, jag, lelle och Carro. Mötte upp Hedvig också vid lunchtid och lullade runder. Hittade fina grejer. Två linnen och en tröja från Monki. Ett par jeansshorts + tisha från Zara och så lite grejer till håret inne på H&M. Mkt nöjd med min shopping vettu!


Detta köpte jag från Monki minus skärpet.

Caroline somnade på vägen hem på tåget. Då fotade jag och Emma hejvilt och skickade roliga mms.
Elaaaaakt va? ;)


Imorgon är det fest, det kliar i mina fingrar.

XOXO

Kommentarer
Postat av: Patrik

Trevlig blogg!

Hoppas att allt är bra med Granen? Hälsa honom från grabbarna på Olympia, vi saknar honom och väntar på honom när han springer in på den finaste av alla arenor-OLYMPIA!



Man åker inte friviligt till malm* det gör man bara en gång om året det är när det mff-HIF..man mår bättre som människa att vara långt borta från dom ljusblåa som möjligt! Granen får lära dig lite vet...

Trevlig sommar iaf...

2009-06-03 @ 21:57:17
URL: http://www.hif.se
Postat av: Fiek

Hey sweetie!!! Nice clothes!! Are ou havind fun with ur friends and family? Tomorrow NYC... cant wait!! But miss you! Hope to see u in july! XOXO

2009-06-04 @ 14:13:20
Postat av: Sofie

Answer Fiek: Hi sweet. Yeah I am having a great time here back home. I bet u will have a wonderful holiday!!!!! shop til u drop and then miami! Miss u to, hope to see u soon!!! XOXO

2009-06-04 @ 15:40:07
URL: http://soppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0