Myspys

Hej hej!

Igår var jag och Lillan på Väla och kolla lite affärer och mobbade LL (lant lelle) för att hon knappt klarar sig i storstan! ;) Sen hämtade min man mig så mös vi hela kvällen så sov jag där. Idag har jag lunchat med en gammal vän och snackat massa skit och gamla minnen, mötte även upp Emelie och tog en snabbfika. Nu sitter jag hemma i myskläder och gossar med mig själv. Beställde The Sims 3 igår så jag bara hoppas på att det kommer imorgon, jag kommer älska det! ;) Haha, ja jag är en Simsnörd, deal with it.

Midsommar känns lite oplanerad men det blir förmodligen ett litet gäng hemma hos min man. Alla mina vänner (förutom Issa som ska vara med mig) har planer eller är bortresta så det är lite trist. Men jag och Issa ska nog ha skoj, ge oss bara en shot eller två så kan vi sitta och skvallra oss igenom natten . :)



XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fusk: Ctrl + skift + C. Skriv i rutan motherlode

Massor av pengar!

2009-06-16 @ 20:15:18
Postat av: sofie

tack så mkt ;)

2009-06-16 @ 22:41:00
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: alex

åååå eeelskling

2009-06-16 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0