Jobbdagen

Jobbat från 10 - 20 idag så jag har inte så mkt att berätta. Ska nog sola imorgon, ska ut och gå på morgonen tänkte jag. Orkade inte gå ut och festa idag, är helt slut. Blir ändån lite fest nu resten av veckan, lite varje dag ;) Har lite pics och visa. Snackade med min älskade E innan när jag kom hem, nu blev saknaden plötslikt DUBBELT så stor när jag hör henne... Usch vad jobbigt, en hel månad kvar!! :(

Vill ni se båten jag snackat om?


Här är den. Söt va? Perfekt för sol och bad nu på sommaren, tror andy kommer sakna den.





Bilder från i Söndags när vi var ute hela dagen med Michaela och Björn på havet :) I WANT MORE DAYS LIKE THAT!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha... åh herre gud som jag ser ut ;) men skit i det!! Det har sin förklaring. Björne brände sig något fruktansvärt, men inte jag. Undrar varför :P?? hehe. Tack igen för en toppen helg och håll ut, fyra veckor går snabbt :). Puss

2009-07-01 @ 08:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0