Jobb hela helgen

Heej.

Sorry för dålig uppdatering. Har jobbat. Idag tog vi massa tjuvar, vi är grymma på IS att hitta dom jävlarna! Mohahaha. Så det har varit en spännande dag som gått snabbt. Kollade på Filip och Fredrik precis med Emma och Carro så ploppar Fredda och Elena upp i rutan, så orättvist. Jag vill också vara där, jag vill också vara i NY. Men men man kan inte få allt. Jag har det bra här hemma med mina gossisar. Imorgon ska jag passa Nellevelle (the dog) samt fika med en gammal vän och hänga med Carro. Kan bli lite ostbricka och vin på kvällen. Gotte.

Är hemma hos Emma nu, jag hänger här när hennes man är iväg (gossigt värre).
Saknar dock min man rätt mkt nu... Men vi ses på Onsdag efter Göteborgsmatchen.
XOXO

Kommentarer
Postat av: Steffie

Hej Sofie. Hur är det med dig? Kommer du och andy på min student på fredag? :D ses! PUUSS

2009-06-09 @ 16:09:06
URL: http://uniiik.blogg.se/
Postat av: steffi

haha ohja, starka är dem också ;) adå det hoppas jag med. fint väder vill jag ha dock. vi ses söt! puuss

2009-06-10 @ 14:49:43
URL: http://uniiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0