HOW WONDERFUL LIFE IS

Idag har det varit poolhäng på hög nivå med mina girls. Dagen har bestått av solning, badning, lek med hundar, lunch i solen samt massa tjejsnack! Det var jag, Lelle, Caroline, Ia, Daniella och Hedvig och så två vovvsingar som bara bråkade! Mysigt ;)

Ska ses på kvällsmys snart igen hemma hos Carro. Är bara hemma hos mina päron och snackar lite skit och ska käka pappas goda köttfärssås som jag saknat, sen ska jag hoppa på min cykel och cykla till Lelle och Nelson (hunden) och imorgon drar vi till Malmö på shopping/mys dag!






Jag köpte även en badleksak idag som inte var så uppskattad.
Nelson blev även väldigt rädd för den och vågade inte gå på vatten mera!
Misslyckat försök till glädje. Haha.

Nej duschen och mat kallar.
XOXO

Kommentarer
Postat av: e

men wtf!! Vi har 11 grader ock regn. Kul liv att sätta på sig tjocktröja PLUS jacka. NOT

2009-06-02 @ 18:07:58
Postat av: alex

haha era psykon!!!! hoppas ni har det mysigt i malmö idag miss u guys.

2009-06-03 @ 11:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0