Havet och solen lockar mer ;)

Har fått lite klagomål från olika håll i stan och från andra länder angående min blogguppdatering. Min man åker på Tisdag så jag spenderar en massa tid med honom då jag tror jag kommer sakna ihjäl mig i en månad.... Lite sorgligt är det faktiskt. Idag har vi varit ute på båten hela dagen med ett annat par och bara solat och badat och käkat picknick, helt underbart så det finns inte. Efter båtturen åkte vi hem till A dit mina päron kom och A:s farmor, farfar och mormor så hade vi en mega söndagsmiddag, så sjukt gott.

Har precis bubblat lite i spaet med A och nu ska vi snart krypa ner i sängen och blunda lite :) Önskar att jag kunde följt med A till Holland på Tisdag och stannat några dagar och pussat på min fina E och träffat alla sötnosar där nere men jag jobbar massa denna vecka... Jag får väl hålla ut. Funderar på att ta en tripp till en annan del av Köping när E befinner sig där, vad tycks E? ;)

Nej jag har inga bilder och visa. Illa va? Har massor i min kamera och mobil men har inte varit hemma. Ska fixas snarast i promise!!!

Detta är väl också det mesta som händer; (sommardrinkar och uteserveringsmys)


XOXO

Kommentarer
Postat av: Fiek

Hey you! Sounds nice what you're doing over there! Having a boattrip.. nice! Weather here is also great! Was this weekend with Koen in the south, swimming, eating, drinking... so nice! Keep us posted and cu in August!!



XOXO

2009-06-29 @ 10:49:24
Postat av: Mickis

Med ett annat par.. haha du är rolig du soppis ;). Dagen var helt fantastisk och du är helt underbar :) Tack! Puss

2009-06-30 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0