En rätt trött Sofie på en Lördag

Jahapp, igår började jag blanda drinkar med brudarna och jag hade jätte trevligt hemma hos Caroline (sakna dock Caroline). Sen när vi väl kom ner i stan så blev det Utposten och det första som händer är att världes största kille stampar på min fot så jag typ DÖR av smärta. Sen går jag fram i baren med My, då råkar en kille smidigt hälla halva sin öl över mig och över samt i min väska. Fan vad sur jag blev. Efter det var mitt humör mer eller mindre förstört! Provade lyckan på ZooBar med My och Tove men jag bara kände mig helt död så jag tog en taxi hem och sov. Idag mår jag prima men har lite ångest över att alla andra är bakis och att det inte finns någonting att göra. Får inte tag på Alex heller....

Hann inte heller träffa min man ute, eller min kusin, eller min Lelle... Tråkigt men sant.

Lite pics;








Härliga brudar. Hoppas ni hade skoj ute igår.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0