Busy busy!

Hej kära läsare.

Just nu är jag en kass bloggare. Sorry! A är hemma och igår hade vi en shoppingdag tillsammans sen hängde vi med Michaela och Björn på kvällen och vips så stod jag och A på Cardinal till tre tiden. Det var mkt trevligt. Vi har precis masat upp oss ur sängen och ska på studentfest lite senare till A:s söta kusin Steffi. Jag ska väl dra mig hemmåt och hämta saker och duscha tänkte jag så jag är redo! Stackars studenter idag, det pissösregnar verkligen ner ute.... Hoppas de har en underbar dag ändån och skiter fullständigt i regnet! "Efter regn kommer solsken".

Så GRATTIS till alla söta studenter, ni har livet framför er. Själv har jag studenten 3 år bakom mig, helt sjukt.
SO MUCH MEMORYS
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0