NO SIGNAL BUT ALOT OF FUN!

Hej mina älsklingar.

Har varit ute i Alex sommarstuga nu i 3 nätter utan täckning på mobilen, lite jobbigt men ändån rätt skönt! Bara softat och tagit det lugnt... Fast inte igår förståss, då blev det Peppes Bodega och MASSOR med dans och alkohol!

Vad har jag då gjort sen sist?

Jag har varit på Födelsedagsfest hemma hos Caroline då vi firade Issa och Carro;








Och igår var det Peppes Bodega i Båstad med Alex, Milla, Vickan, Mia & Ia;






HERE COMES THE GIRLS.

Nej det var jätte skoj igår. Prinsen satt i ett hörn och festade och musiken var på TOPP! Tråkigt att de stänger redan två bara! Nej nu kommer snart Carro och hämtar mig så ska vi hem till henne och gossa lite. Ska snabbt byta om och sen iväg igen! Busy busy. Måste ta vara på varje dag hemma. Min goss är skadad i Holland... Tråkigt för honom, önskar jag kunde pussa lite på honom.... Nu ska jag ta en snabbtitt på E:s blogg och sakna helle lite mer!

XOXO


Kommentarer
Postat av: alex

i love u big time, de va en galet rolig kväll!!!!

2009-07-08 @ 20:30:16
Postat av: towe

guuuuuuuud vilken bild på på oss med vårat flabb, den tackar jag INTE för ha ha ha ....kram :)

2009-07-09 @ 13:08:19
URL: http://taw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0