Jenna, here I come!

Bokade flyg till Manchester precis. Jenna ringde och berättade att hon hittat billiga biljetter till mig + att hon var ledig så jag hoppade på och bokade direkt. Åh ska bli så skoj och träffa henne och min älskade stad, ska nog hinna med att träffa söta Lucie också. Åker nästa måndag - fredag. Primark, YoSushi och Starbucks here I come ;) Haha. Nu är jag glad. Och imorgon ska jag äntligen få träffa Elena, Ida och Fieke på en långlunch och bara snacka massor med skit, längtar! 

Har inte gjort mkt idag heller, haft huvudvärk och vädret är skit, hoppas på att må prima imorgon :)

Saknar mina söta gossisar!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hey we are gonna have so much fun hun doing all of the things we love to do!!! cant wait soooooo excited :) xx

2009-08-02 @ 17:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0