Helt död idag

Jag har bara legat och sovit hela dagen, inte gjort ett piss, mått rättså uselt också. Inte lugnt att jag var hemma halv sex, hatar och komma hem när solen skiner! Haha. Men skoj hade jag! Hade jätte trevligt på släktkalaset, jag och Emelie drog inte ut förrens vid halv två typ! Men det var skoj! Saknar min man ännu mer sådana här dagar, han verkar dock inte sakna mig så han har en älskarinna att sysselsätta sig med (Xboxet). Men ja, klarar inte så jätte många dagar till... :( Två veckor till sen får det vara nog! Inte lätt och vara ifrån någon som man normalt är med alltid, varje dag, varje natt...

Nej nu ska jag inte gnälla, här är lite pics:








Fina va?

Nu ska jag gråta lite över att jag saknar min man, får nog göra det i tysthet, han tycker att jag är rätt jobbig. ;)
XOXO

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej ! jag tycker du sminkar dig så fint. Vilka produkter använder du? kram sarah

2009-07-12 @ 22:28:32
Postat av: sofie

svar sarah; jag använder sephoras foundation och sen lite vanligt puder och solpuder, sen ruby and millys ögonskugga och sephoras mascara :) inget komplicerat, tack för komplimangen förresten :)

2009-07-12 @ 22:43:19
URL: http://soppan.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin du e sopan =)

kan du inte höra var emelie köpt sin gråa klänning?? kram

2009-07-13 @ 00:24:12
Postat av: Hilajna.

Det hade ju varit konstigt OM du inte saknat honom. :)

2009-07-14 @ 07:54:21
URL: http://helenaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0