Baby we can do it, we can do it all night!



Vin på hampan på Carolines födelsedag med jobbet:


Lelle och Poppekväll på Gröningen med varsin cider :)


Strandmys i Rydebäck med Donna och Emma:




Fest hos Stepheanne med jobbet i Fredag:






Lite bilder ifrån vad jag gjort de senaste dagarna. Har jobbat 3 dagar i rad nu, sista imorgon, sen ledig i 2 hela dagar, nice ;) Åker snart hemmåt mot Hollando igen! Saknar ju min man och Elena som snart fyller 25, jag ska hitta på något skoj och ge henne, det kommer icke bli lätt! Haha. En vecka kvar med mina underbaringar, är ju Helsingborgsfestivalen i veckan, där jag träffade min man för 5 hela år sen, det är helt sjukt! Haha, tiden går snabbt när man har skoj! Ha det så bra!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0