Vilken mysig dag

Blev en dag på stan med Elena. Massa god fika och spring i affärer. Innan vi visste ordet av så hade typ 4h gått. Åkte till jumbo och köpte lite mat. Igår vann ju Groningen mot svårslagna Ajax så vi firade med att dra ihop vårt lilla gäng och spela "Med Andra Ord" och dricka gott. Blev en mini-sväng på stan sen hem i sängen för en god natts sömn. :) Jag ska käka fisk och grönsaker ikväll och A ska få flygande jakob, hans älsklingsrätt :) Men först ska jag kolla ett avsnitt av Lipstick Jungle, har börjat gilla det mer och mer. Inte lika bra som SATC såklart men det är rättså jävla svårslått, visst?


Glömt visa mina stövlar från Topshop, mina fötters nya favoriter!

Imorgon hoppas jag på Amsterdam... Men våra män verkar vara lite off. Då blir det träning istället... :P

Update; Amsterdam imorgon it is, nu ska jag fan hitta en väska och sluta vela som en gris!
XOXO

Kommentarer
Postat av: louise

heh okej, vad heter de då? :) jag va på festen på krapperup och det är ju typ vid mölle så. ;p

2009-01-26 @ 21:22:22
URL: http://louisereinhold.blogg.se/
Postat av: Mami

Hej Fi,ha så mysigt i Amsterdam.Hörs senare,kram ma



Jag svarar Louise: Visst var vi på samma fest. Vi

heter Caroline & Christian (kallas Caro & Chris).

Vi tillhör Lasses "gamla" kompisgäng.

2009-01-27 @ 12:00:34
Postat av: louise

hah, världen är allt liten. ;p va roligt, lasse är min svärfar.

2009-01-27 @ 15:37:30
URL: http://louisereinhold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0