MY LIFE WOULD SUCK WITHOUT YOU

Hey alla glada!!!

Varit och tränat med Elena och nu har jag dammat och damsugat huset. Puh, det är typ ett träningspass i sig! Vid sex tiden ska jag dra till Elena så kommer Pillan också över så kollar vi nog lite på matchen sen ska vi på bio och se YES MAN, någon som sett den?



Iallafall så ska jag softa och njuta lite av ensamheten, som faktiskt kan vara skönt ibland, och kolla lite.... Lipstick såklart! Ni måste kolla det. Det är faktiskt bra. Lite svårt och komma in i det men nu är det super. Just want u to know!

Jaha... Vet inte vad mer jag ska skriva.... Inte så mkt mer helt enkelt.
Hoppas ni har en bra Lördag, för en gång skull blir min Lördag lugn! ;)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0