Massage och sol, ett steg närmare

Åkte till min kära moster ute på Råå och fick en underbar 60minuters massage, finns det ngt bättre? Så skönt, tack så mkt min fina moster. Sen åkte jag och solade så jag fick lite sol (trots den är fejk så hjälper det). Ikväll ska jag Danni och Alexius ut till Dahlbergs och dricka vin/drinkar och imorgon är det jobb som gäller. Imorgonkväll är det tjejmys och jag förmodar att vi kommer börja leta lite resor och så då. En mega tjejtrip i sommar är planerad kan jag meddela :) Bara sol och bad och mysiga kvällar och goda drinkar med ens bästa vänner är verkligen något som jag ser fram emot! Spara spara pengar... :)

Nej nu ska jag ta mig en macka och kasta mig i soffan ett tag, sen kommer mamma hem så ska vi laga mat! Pasta och kräftstjärtar i sås står på menyn, låter nice va? Det är det :)


En avslappnad Miranda Kerr.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0