Jobb och ANTM

(ANTM=Americas Next Top Model)

Tjena mina underbaringar!

Hoppas  ni haft en bra dag. Jag har softat på jobbet idag. Inte så jätte mkt folk och bara stått och gossat med Lelle i kassan, aldrig fel! Skulle egentligen varit ledig tre dagar i rad nu men man säger ju inte nej till pengar så jag jobbar imorgon också, och förmodligen torsdag. Sen planerade jag och Lelle en utgång på Torsdag då vi bara snackade drinkar hela dagen, så det kan bli bra! Eller vad sägs? Någon som ska ut på Torsdag kanske?

Klockan åtta är det Top Model, det är faktiskt lika roligt varje gång det börjar. Riktigt tjejprogram and I like it alot ;)
'
Wanna be on top?


Bild från Nyårsafton, då var jag på topp ;)

Min goss är i Spanien nu den lille grisen, och här sitter vi i typ 10 minus. Men men. Man kan inte få allt :) Längtar till England. (Jenna, I can't wait to come to yoooou)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0