IT'S BEEN A LONG LONG TIME


THIS IS ME TODAY

Varit i stan med Daniella och fikat och lullat runder. Mys. Träffade lite old friends som vi fikade med, så skoj och snacka minnen och grejer. Hittade en fin tunika på H&M som jag tycker är jätte fin. Den ska jag ha på mig imorgonbitti när jag flyger tänkte jag.

Denna tunikan fast i andra färger, typ röd, blå, lila och vitt.

Aja, hoppas ni haft en bra dag. Nu ska jag köra hem till Carro och pussa hejdå en massa! Kommer sakna er mina fina!!!
XOXO

Kommentarer
Postat av: Miss Richan!

Guuuuuud va fin den omlotten är du har på dig på bilden, var är den ifrån???



Miss u my gorgeous baby...



Puuuuuuuuss

2009-01-18 @ 13:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0