I WANNA GO

Jag är mega sugen på en mini-tripp. Paris, London, Rom eller Barcelona. Bara för några dagar... Bara för att göra ngr annorlunda... Hör av er om ni är sugna... Elena kanske är sugen... Ska tjata sönder henne idag :) Haha, nu vet du vad du har och se fram emot på gymmet darling ;)

Nej fy jag har drömt massa konstigt inatt som jag inte ens kommer ihåg men jag har fortfarande kvar denhära konstiga känslan i magen... Konstigt.... A har lektion idag så jag ska träna lite senare, vid halv tre borde han vara hemma. Så jag tänkte glo på lite Lipstick Jungle! I love. Nej nu har jag inte tid med bloggen... :)

Saknar er därhemma en massa... Funderar på om jag ska åka hem nån dag då vid den elfte för ingen verkar vilja/kunna komma hit... Får kolla upp det, A ska ju bli uttagen först.


I want that body, need that body... lalalala...
XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

åk till Barcelona ;) hehe

2009-01-30 @ 17:17:25
URL: http://alqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0