Bakisdag igår trots jobb

Ja ni... Lite vin på stan resultrerade i hemgång halv fyra och sen skulle ju jag jobba klockan tio dagen efter... Jotack... Hade iallafall jätte skoj ute så det var värt det. Träffade många roliga, söta människor ute och Bakom bjöd på dans! Då är det svårt att masa sig hem.... Haha. Alltid lika skoj med mina ladies... Tänkte köra Lördag också tror jag, eller kanske Torsdag, jag vet inte ännu. Har gossat med min A nu och om en timme drar han iväg igen och vi måste vara ifrån varann i 2 veckor igen.... Ångest.

Aja, det blir bra. Hoppas ni har det bra...
XOXO

Kommentarer
Postat av: TisFi

Mmm vart ligger det där stället "Bakom" är inte ute så mkt nuförtiden...

helt underbar läsning i din blogg fortsätt så :)

2009-01-05 @ 17:58:51
Postat av: TIll TisFI

Gamla Bensin Bar eller Mink. Hjälper det dig?

Ligger vid Maria kyrkan upp i gränden.

2009-01-05 @ 23:56:14
Postat av: TisFi

Yes lätt de hjälpte, tack så jättemkt :)

hoppas du får en fin Tisdag

2009-01-06 @ 11:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0